úterý 3. listopadu 2015

Proč mám blog o knihách?

Tenhle tag můžete znát od začínajících booktuberů, pod názvem booktube newbie tag. Já booktuber nejsem, ale rozhodla jsem se že by bylo dobré, kdyby jste se o mně něco dozvěděli. Hned se vrhneme na otázky 


Proč jsi si založila tento blog? 
Jednou jsem na internetu hledala názor na knížku a narazila na zahraniční knižní blog. Velmi mě to zaujalo a tenhle nápad mi zůstal v hlavě. O rok později jsem se bavila s kamarádku, která knižní blogy sleduje, a řekla mi, že bych si nějaký blog měla založit. Asi jí už začalo otravovat to, že jí neustále vykládám o knížkách, které právě čtu. :-D
A samozřejmě mě baví číst!

Co můžeš nového a zajímavého přinést do sféry knižních blogů? 
Nového? Určitě můj názor. Názor každého je jiný a čím víc názorů je, tím je to lepší. Kromě recenzí ještě vytvářím knižní hrdiny. To na většině blogů nenajdete.

Na co se těšíš nejvíce ohledně blogu? 

Určitě na reakce čtenářů. Jsem zvědavá co si lidé myslí o knížkách, postavách a tématech okolo knih.

Proč miluješ čtení? 
Čtení je prostě super. Není nic lepšího, než si v klidu sednou a zmizet v knižním světě. Když mě kniha opravdu zaujme, tak si o ní ráda povídám. Ráda si knihy kupuji. Ráda si knihy jen tak prohlížím. Je milion důvodů proč mít rád čtení.

Jaká knižní série nebo kniha tě dostala ke čtení? 
Úplným začátekm byli knihy od Jacquline Wilsonové, kterých mám doma 23. Jsou to docela naivní, dobrodružné příběhy. Tenkrát se mi velmi líbil, teď už bych je asi neotevřela. Každý musí něčím začít.
A potom je tu Harry Potter. Díky němu jsem začal číst opravdu aktivně a hlavně objevila žánr fantasy, který je můj nejoblíbenější.

Na co by ses zeptala svého oblíbeného booktubera nebo blogera? 
Jaká je jeho nejoblíbenější kniha a nebo co ho přivedlo k knihám.

Co je nejtěžší, co člověk musí překonat, když si založí blog? 
To, že jeho blog má minimální sledovanost. Hodně lidí to může odradit.

Kdy jsi začala číst? 
V první třídě. Četla jsem docela často, ale samé pohádky a příběhy. Fantasy, Young adult  a další podobné žánry jsem začala číst v roce 2011.

Kde čteš? 
Každý den cestou autobusem do školy a ze školy a doma večer pěkně v posteli. Přes den jinak vůbec nemám čas. Nejsem ale typ, co si vezme čajík a čte. Naposledy jsem to zkoušela v létě a Hobit má na straně 120  velkou skvrnu od čaje.

Jaké knížky čteš nejraději? 
Fantasy, Fantasy, Fantasy.

Doufám, že jste se o mě něco víc dozvěděli. Pokud nějaký názor sdílíte se mnou, napište do komentářů.
Kája z Káji knižní koutek

Žádné komentáře:

Okomentovat